Més música si us plau!

Des de que tinc ús de raó la música sempre ha estat present i imprescindible a la meva vida. De fet, em va costar força adonar-me del fet que no tothom tenia aquest mateix sentiment envers la música: si, a tots (poc o molt) ens agrada la música, però avui m’agradaria anar més enllà del pur plaer que ens pot aportar escoltar una cançó que ens agrada. Parlo de donar-li la importància que es mereix, de ser conscients dels beneficis que ens pot aportar si ens deixem endur per ella. Per això, avui m’he decidit a fer el meu particular homenatge a la música, enumerant alguna  de les coses que, al meu parer, ens aporta el simple fet d’escoltar-la i integrar-la en el nostre dia a dia.

La música ens ajuda a exterioritzar sentiments que d’altra manera no sabem identificar o mostrar, i actua com una mena de teràpia a la que sempre podem recorrer.

Music-expresses-that-which

La música expressa allò que no pot dir-se amb paraules però que no pot mantenir-se en silenci

La música ajuda a motivar-nos (ja sigui quan practiquem algun esport o quan necessitem una empenta per atrevir-nos a fer alguna cosa) , però també a relaxar-nos . La música augmenta les sensacions que ja de per si ens produeix una situació. Pensem per exemple en la importància que té la banda sonora quan veiem una pel·lícula o inclús quan mirem fotografies.

P1110721

La música dóna caliu a tot el que fem. Ja sigui en una reunió amb amics, en una celebració, no és comparable el color que té el moment amb música o sense.

P1110680

La música es converteix moltes vegades en un punt de connexió molt potent amb els altres, tant amb persones que potser a priori no tindríem gaires coses en comú, ajudant a trencar prejudicis i barreres, com amb les persones que tenim a prop, reforçant el vincle que tenim amb elles.

P1110727

Personalment agraeixo moltíssim que des de petita m’hagin transmès l’amor per la música, i ara, com a mare, intento també transmetre-ho a les meves files, sento que m’ajuda a acostar-m’hi una mica més. Perquè en definitiva, la música ajuda a riure, a plorar, a motivar-nos, a expressar-nos, a reflexionar, a acostar-nos més als altres, en definitiva, a sentir. Tant de bo que no deixi mai de sonar!

Anuncis

4 thoughts on “Més música si us plau!

  1. Ahir comentava el Manel… l’emocionant que es la sortida de la Marató gracies a la música… a alguns, la primera vegada els traiciona … en el sentit que es deixen tant portar per la música i surten molt forts i valents…
    Es increïble el que pot moure la música!

    Molt maco el text… les fotos increïbles… em tenen enamorada!!

    M'agrada

    • Segur que en moments tan emocionants com els d’estar a punt de començar una Marató és encara més imprescindible rebre l’estímul de la música (tot i el risc de posar-se de ballar en comptes de córrer :), i sobretot rebre els ànims dels teus fans incondicionals ;). Gràcies guapa per dedicar uns minuts a passejar-te per aquí!

      M'agrada

  2. M’ha agradat molt INGRID. Tant el missatge que hi estic totalment d’acord com les imatges. Fantàstic de veritat. Un peto!!

    Enviado desde mi iPhone

    > El 15/03/2015, a las 23:03, unidori escribió: > > >

    M'agrada

Deixa un comentari

