ONE LOVELY BLOG AWARD. Una sorpresa molt agradable

Fa uns dies vaig rebre una agradable sorpresa de l’Olga, del blog http://mamaduende.blogspot.com.es/ .  És una apassionada del món de la costura,  del que n’ha fet la seva professió i molt i molt creativa. Us animo a que la visiteu al seu blog, trobareu idees molt interessants i fins i tot entrades on explica pas per pas com fer els diferents projectes que ens proposa.

Doncs bé, resulta que ha pensat, entre d’altres, en el meu blog per concedir-me el reconeixement “one lovely blogaward”. Es tracta d’una menció que té per objectiu donar a conèixer petits blogs, i al rebre’l et compromets a:

  • Agrair el reconeixement a la persona que te l’ha atorgat.  Doncs bé, Olga,  ja t’ho vaig dir privadament però repeteixo, és un honor que hagis pensat en el meu modest blog, m’anima molt a continuar!
  • Citar 7 coses que t’agradin:
  1. La Música: des de que tinc ús de raó, la meva vida ha estat envoltada de música: els trajectes del cotxe que el meu pare amenitzava amb la música de Bruce Springsteen, Police o l’Elvis, més endavant,quan vaig aprendre a tocar el piano, i ara, que m’he llançat a cantar en una coral. Han estat pocs els dies de la meva vida, que en algun moment o altra no hagin estat acompanyats des música.
  2. La fotografia: m’encanta, tot i no saber-ne, immortalitzar moments especials amb la meva càmera, i agafar la capsa que tenim a casa plena de fotografies, sense cap ordre i de temps molt diversos, i tornar-les a descobrir.
  3. La cuina: m’agrada intentar “copiar” algunes de les receptes de la meva mare tot i que mai aconsegueixo que em quedin com a ella, provar-ne de noves, buscant mica en mica millorar la nostra alimentació.
  4. Escriure: potser per allò de que sóc més d’observar que de parlar, escriure ha estat sempre un dels recursos que, com la música, més m’ha ajudat a expressar-me.
  5. Sento curiositat per saber el perquè de les coses, puc passar hores buscant informació sobre allò que m’inquieta. També m’he aficionat a les manualitats i el DIY.
  6. M’encanta observar les meves filles créixer, veure-les com van formant mica en mica el seu propi caràcter i les seves pròpies opinions, com van superant reptes, acompanyar-les en el descobriment  del món, admirar-les com s’estimen, s’ajuden i s’acompanyen, estar al seu costat, jugar-hi molt i aprendre dia a dia d’elles.
  7. M’agrada mirar als ulls de qui escolto, i que em mirin als ulls quan parlo.
  •  Concedir el premi a 7 blogs que m’agradin:
  1.  http://curiositats.cat  Un blog que he descobert recentment, i el trobo genial, ideal per tots aquells (nens i no tant nens) que tenen curiositat per conèixer el perquè de les coses. Està explicat d’una manera molt planera i clara.
  2. http://tastarutes.wordpress.com Un blog molt complet centrat amb el món de la cuina, amb receptes, curiositats i recomanacions.
  3. http://blocs.xtec.cat/fembullirlolla  Recull d’enigmes, jocs, problemes de lògica. Fantàstic.
  4. http://compartetusecoideas.blogspot.com.es Unblog que desprèn creativitat per totes bandes.
  5. http://xocolatadesfetaimes.blogspot.com.es/p/qui-soc.html Un blog de receptes que m’ha agradat molt, amb explicacions senzilles i una fotografia espectacular.
  6. http://laiascooking.wordpress.com/tag/cooking/ Un complet blog de cuina redactat en anglès per la Laia, una persona molt inquieta i amb molta iniciativa.
  7. http://www.jelslove.com/blog/ El blog d’una il·lustradora, fet amb molt bon gust i amb entrades molt diverses que m’ha encantat.

•​Informar als blogs seleccionats del “premi”. M’hi poso!

One thought on “ONE LOVELY BLOG AWARD. Una sorpresa molt agradable

Deixa un comentari

